Pla acompanya

Pla Creso ACOMPANYA

No estàs sol per portar la teva empresa

En qualsevol de les fases de l’empresa, pots comptar amb un tècnic amb habilitats suficients per acom-panyar-te en els processos de gestió i/o producció de la teva empresa.
Portar una empresa no és fàcil. Posem la nostra experiència al teu abast.
Evitar la sobredimensió de costos d’infraestructura és factible amb una política adequada i estudiada de serveis d’externalització (outsourcing) de recursos laborals:

IMPULSA

 

Canvi de pla 

Mentor administratiu

El mentoring és un procés d’aprenentatge personal pel qual una persona assumeix la propietat i la responsabilitat del seu propi desenvolupament personal i professional. Per a això, s’estableix una relació personalitzada dirigida pel mentor (assessor) a través de la qual el mentor inverteix el seu temps, comparteix el seu coneixement i dedica el seu esforç perquè el client disposi de noves perspectives, enriqueixi la seva forma de pensar i desenvolupi tot el seu potencial com a persona i com a professional.

Punts claus:

  • Amb el mentoring, el professional es desenvolupa per si mateix.
  • El mentor exerceix d’inspirador, d’estimulador.
  • Es passa de la formació en el coneixement a l’aprenentatge pels comportaments.

Amb el mentoring ajudem al professional a desenvolupar les seves habilitats bàsiques per satisfer els requeriments globals de la teva empresa.

Direcció Comercial externa

Servei externalitzat a temps parcial que va enfocat a petits empresaris que necessiten de professionals que entenguin i sentin el seu negoci, per poder aportar-los solucions en la venda dels seus productes i serveis.

Destinat a les empreses que no disposen de la figura d’un Director Comercial en la plantilla, bé perquè no poden, no volen o entenen que ho necessiten únicament de forma temporal. Independentment de la causa, la realitat és que l’àrea comercial no té l’eficàcia desitjada

A partir d’un anàlisi previ de la situació de l’empresa, i treballant conjuntament amb la Direcció General de l’empresa, s’estudiaran les xarxes comercials per intentar millorar l’efectivitat de les mateixes. S’ajudarà a definir el Pla Comercial Estratègic, organitzant i/o creant l’equip comercial.

Intentem donar valor afegit, mitjançant el servei d’incorporar un professional extern, amb capacitat i coneixements adequats a l’empresa, i treballant en equip amb la Direcció que és, en definitiva, qui millor coneix el producte o servei, l’empresa i el sector.

El teu Advocat

Un equip d’advocats preparat per donar-li recolzament en les diverses àrees empresarials, professionals i personals.

  • Laboral – Social
  • De família (divorcis, testaments, herències, custòdies de fills, etc,)
  • Civil
  • Mercantil
  • Penal
  • Altres àrees

Un servei que, en definitiva, proposa donar tranquil·litat jurídica als nostres clients, amb una simple trucada.

Auxiliar administratiu

Molts empresaris dediquen tots els seus esforços a l’àmbit productiu, i sovint no poden realitzar tasques auxiliars administratives com facturar, pressupostos, remeses bancàries, etc.

A més, la incorporació de personal laboral propi sovint carrega en excés els recursos econòmics, limitant-ne les possibilitats de contractació.

Des de CRESO, oferim un servei exclusiu als nostres clients proporcionant una personal de perfil administratiu que, prèvia formació per part de l’empresari, dedica a temps parcial segons l’horari preestablert, a realitzar les funcions bàsiques d’un auxiliar administratiu, amb l’objectiu d’ajudar a millorar la productivitat i a tenir coberta la correcta gestió de l’empresa.

Delimita la dedicació i tasques que necessites, i consulta’ns el preu.

El Coworking

El Coworking (compartir espai de treball) és una forma de treball que permet a professionals independents, emprenedors i pimes de diferents sectors compartir un mateix espai de treball, tant físic com a virtual, per desenvolupar els seus projectes professionals de manera independent. D’aquesta forma, es combat la soledat laboral i es redueixen les despeses com la llum, aigua, telèfon, etc.

Creso et vol oferir la possibilitat de disposar d’un espai de treball amb tots els serveis necessaris per als professionals: oficina compartida equipada amb taules de treball, internet, impressora multi funció i fax, àrea de descans, etc.

Lloguer sala noble de reunions

Alguns clients, proveïdors, col·laboradors, etc. volen fer reunions a la ciutat i conèixer les instal·lacions que disposa l’empresa.

Molts petits empresaris no disposen més que del seu propi domicili com a seu social de l’empresa.
Posem a la seva disposició de la sala noble de les nostres instal·lacions per fer reunions amb els seus clients, proveïdors, etc.

Assessorament en màrqueting i comunicació

Segons l’activitat empresarial o professional, és imprescindible tenir presència sòlida a internet. El grau de dependència de la presència depèn de varis factors: tipus de client, competència directa, sector, etc.

D’estar present o no a internet pot fer variar la productivitat de l’empresa, i fins i tot, en pot dependre la seva continuïtat.

Treballem amb grans professionals de la comunicació i màrqueting per oferir un nou servei de Consultoria tècnica, que considerem de caràcter essencial:

  • Disseny i creació de web i bloggs d’opinió
  • Anàlisi de la competència
  • Estudi presència dins del sector (categoria, preus, prestigi, etc.)
  • Explotació de les xarxes socials
  • Redefinició de logotip i imatge