ICONOS FINALES-TRAZADOS

Dep.Laboral

 

DEPARTAMENT LABORAL

 

En un món empresarial en constant evolució, és essencial comptar amb un assessor de confiança que pugui guiar a través de les complexitats de l'entorn laboral.

El nostre Departament Laboral pot fer precisament això per la vostra empresa. La nostra experiència, compromís i enfocament personalitzat estan dissenyats per alliberar el vostre temps i recursos, permetent centrar-vos en el creixement i èxit de la vostra empresa.

DRET LABORAL I DE LA SEGURETAT SOCIAL

  • Confecció dels rebuts de salaris mensuals dels treballadors.
  • Estudi i confecció mensual dels butlletins de cotització al Regim General de la Seguretat Social, així com relació nominal de productors i tràmits inherents (TC-1 i TC2).
  • Altes, baixes i variacions de treballadors a la Seguretat Social.
  • Confecció contractes de Treball i presentació a la respectiva oficina de l’INEM pel seu visat.
  • Confecció i presentació de prorrogues de contractes de treball.
  • Control i avis de la caducitat dels contractes de treball.
  • Confecció d’avisos de fi de contractes temporals.
  • Tramitació de possibles incentius per a la contractació de treballadors.
  • Confecció de les declaracions d’accident de treball.
  • Aplicació i actualització de convenis i normes laborals.
  • Confecció declaracions anuals de la situació familiar dels treballadors a efectes de càlcul del tipus de retenció d’I.R.P.F.
  • Confecció certificació anual dels treballadors de les retribucions i retencions a efectes de la Declaració anual d’I.R.P.F.
  • Declaració liquidacions mensuals de les retencions d’I.R.P.F. (111) dels treballadors.
  • Declaració de Resum anual de retencions d’I.R.P.F. dels treballadors (190).
  • Confecció certificats d’empresa per als treballadors amb dret a prestacions de l’atur o Seguretat Social.
  • Assessorament continuat en la gestió diària de les qüestions laborals de l’empresa.
  • Gestió de càlcul de pagament de bonus.
  • Informació i Tramitació de prestacions
  • Estudi i redacció de cartes de sanció i acomiadament, i tramitació de Procediment Contradictori per aplicar sancions laborals.
  • Regularització de documents dels treballadors estrangers.

 

DRET D’ESTRANGERIA

  • Sol·licituds de Número d’Identificació per a Estrangers (NIE)
  • Certificats de registre de residents comunitaris
  • Targetes de residència de familiars de ciutadans de la UE
  • Autoritzacions de treball
  • Arrelaments socials, laborals i familiars
  • Permisos inicials de treball
  • Autoritzacions de residència
  • Reagrupacions familiars
  • Renovacions
  • Autoritzacions de targetes llarga durada UE
  • Autoritzacions per a estudiants

Sol·licitud de contacte

Protecció de dades personals.

Responsable del tractament: GESTORIA CRESO ASSESSORIA S.L., B17423922
,

La finalitat del tractament de les seves dades és donar resposta a les seves consultes i/o sol- licituds d'informació, a partir del seu consentiment, que ens facilita en aportar les seves dades (article 6.1.a, RGPD).
Vostè pot fer valer els següents drets sobre les seves dades:

  • Dret d'informació, d'accés, de rectificació, d'oposició, de supressió ("a l'oblit"), de limitació del
    tractament, de portabilitat, de no ser objecte de decisions individuals automatitzades.
  • Recuerde que ejercitar sus derechos es gratuito. También puede usted presentar una reclamación ante la
    autoridad de control.

Vostè pot accedir a l'avís legal i a la informació completa aquí


Feu lliscar per activar el botó

 

 

ELS NOSTRE SERVEIS